Szwedzki placek z migdalami

Szybko sie piecze, wiec moze byc nawet na pozne sniadanie, albo na podwieczorek 😉 Cos ostatnio sie u mnie miedzynarodowo zrobilo 😉

Na forme o srednicy 24 cm:

115 g masla

200 g cukru

2 jajka

skorka otarta z 1 cytryny

szczypta soli

miazsz z jednej laski wanili

120 g maki

garsc migdalow w platkach

2 lyzki cukru

Maslo rozpuscic i wystudzic. Cukier wymieszac ze skorka cytrynowa w misce. Kolejno dodawac jajka ubiajac mikserem na puszysta mase. Nastepnie dodac sol i miazsz z laski wanili. Nastepnie dodac przesiana make, wymieszac, na koniec dodac roztopione maslo i wymieszac. Przelozyc do natluszczonej foremki, posypac na wierzchu migdaly w platakach i 2 lyzki cukru. Wstawic do nagrzanego piekarnika i piec w temperaturze 175°C ok. 25-30 minut, az wierzch sie ladnie zrumieni.

Przepis dodaje do akcji:

Kuchnia skandynawska 2014

Przepis z bloga http://zuckerzimtundliebe.wordpress.com/2013/02/10/schwedischermandelkuchen/

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.