Bagietki z bialym serkiem + blogowe ogloszenie

Czy jest ktos, kto nie lubi bagietek? ;)) Te sa wyjatkowo bielutkie w srodku, dzieki zawartosci bialego serka. Mieciutkie, puszyste i smaczne. Polecam!

 

Na 4 sztuki:
500 g maki pszennej
1 opakowanie suszonych drozdzy
1 lyzeczka cukru
1 plaska lyzeczka soli
150 ml cieplej wody
250 g twarozku z kubka (30%)
4 lyzki oliwy z oliwek
 
Poza tym:
maka pszenna, ziarna sezamu, platki owsiane, ziarna maku, ziarna kminku, gruba sol do posypania
 
Wykonanie:
Make wsypac do miski i wymieszac z drozdzami. Dodac pozostale skladniki i zagniesc ciasto, zagniatac prze co najmniej 5 minut. Miske z ciastem przykryc i odstawic do  wyrosniecia az do podwojenia objetosci. (ok. godzine)
Blache wylozyc papierem do pieczenia a piekarnik nagrzac (z termoobiegiem 180°C).
Ciasto podzielic na 4 czesci i uformowac 4 podluzne bagietki o dlugosci 40 cm. Ulozyc na blasze. Posmarowac niewielka iloscia wody i obsypac dowolnie podanymi propozycjami do posypania. Naciac poprzecznie i pozostawic na 30 minut w cieplym miejscu do wyrosniecia.  

 

 Nastepnie upiec w piekarniku przez 25 minut.

Przepis z: „Backen Leicht gemacht. Brot backen” nr 1/2011

Blogowe ogloszenie: Ze wzgledu na moje klopoty zdrowotne zawieszam na czas jakis pisanie bloga. Postaram sie do tego wrocic, jak tylko bede mogla. Wszystkim odwiedzajacym bloga i korzystajacym z przepisow zycze: Smacznego!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.